دعا کن برام

تنها بودن قدرت میخواد... واین قدرتو کسی ب من دادکه
روزی میگفت تنهایت نمیگذارم....گیرم که باخته ام
اما کسی جرعت ندارد به من دست بزند....یا از صفحه ی بازی بیرونم بیندازد...
شوخی نیست من شاه شطرنجم !!!زانو نمیزنم....
حتی اگر سقف  اسمان.... کوتاهتر ازقد من باشد!
زانو نمیزنم ....حتی اگر تمام مردم دنیا روی زانوهایشان راه بروند!
من زانو نمیزنم .... من مسئول کارها و رفتار هایم هستم!
اما مسئول برداشت شما از انها نیستم... 



نظرات شما عزیزان:

behzad
ساعت21:58---9 اسفند 1392
عااااااااالی
پاسخ: مرســـــــــــــــی :)


behzad
ساعت19:13---9 اسفند 1392
لایک،

خیلی قشنگ بود به منم سر بزن
پاسخ: اوکی :)


محمد
ساعت19:39---18 بهمن 1392
الان از دستم ناراحتی؟

بابا جنبه داشته باش

به خدا تا چند روزه دیگه چند تا عکسامو میذارم

بهت خبر میدم

با همین رمز بیا ببین

فوش هم نده

قهرنکن دیه


پاسخ: نخیر اقا محمد باش هر وقت گذاشتین خبرم کنین ولی برا مهم نیست


محمد
ساعت19:04---18 بهمن 1392
الان خودتی یا الهه ای؟

هنگیدم
پاسخ: الان منم شهرزاد چون هر موقعه الهه جواب بده اسمشو کنار جوابش مینویسه :)


عرفان
ساعت0:51---14 بهمن 1392
باشه ابجی ایشالله مشکلت حل شه و روبراه بشی
پاسخ: ایشالله(الهه)


عرفان
ساعت9:48---13 بهمن 1392
بیخیال
پاسخ: سلام داداش عرفان زودی ایشالله میاد اگه بتونه بیاد دعا کن شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, | 2:37 | نویسنده : تنهـــــــا |